torsdag den 6. september 2007

lektier

Så, er jeg i gang med lektierne. Eller det vil sige, at jeg nu skal i gang med lektierne. Jeg har nemlig lavet overspringshandlinger i et par timer. Jeg har talt i telefon med et par veninder, sms'et med et par venner, cyklet i silvan, hvor jeg købte lampe til stuen, lavet kaffe x 2, afkalket vandhane, spist, støvsuget og nu skriver jeg så her på bloggen.

Jeg er sikker på, at jo længere hen i semestret jeg kommer des hurtigere kommer jeg også i gang med lektierne. Jeg satser på, at jeg om en uge eller to kun laver 1-2 overspringshandlinger inden jeg sætter mig ved computeren.

-Jeg håber, jeg tror og beder til at det hele har en lykkelig slutning engang i december, når jeg skal til eksamen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Man kan også vende den om, så man belønner sig selv EFTER lektierne. Virker, hvis der er kager på højkant eller en tur i H&M...

God læselyst fra Louise

Anonym sagde ...

Det er selvfølgelig en god ide, men jeg har det med at belønne mig selv før lektierne. Du ve' en belønning for overhovedet at gide at gå i gang. Ham der sagde at lærdom i sig selv er belønning nok var et fjols...


Theresa