mandag den 17. september 2007

lektier 2

Øhmmm, hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mig at 5. semester på en videregående uddannelse er en stor omklamrende grå masse af lugtende lektier?!!!

Jeg startede mandag d. 3 september, og jeg har stort set lavet lektier lige siden.

I denne uge har jeg, og er stadig i gang med, 2 fremlæggelser i henholdsvis europæisk politisk enhed og en fremlæggelse til næste mandag (uge 39) i UK & U.S business and politics.

Derudover skal vi i læsegruppe lave et ti minutter langt oplæg, til på mandag, om globaliseringenens indvirkning på erhvervslivet. (Det er to fremlæggelser til uge 39. I to forskellige fag.)

Derudover, så skal jeg sammen med min veninde lave endnu et oplæg/ case fremlæggelse til kulturmøder og kulturkonflikter til uge 40.

Lige for at opsummere: fire fremlæggelser på 3 uger!

Jeg ved, at jeg har ondt af mig selv! Men jeg har også brugt for, at du kære læser har ondt af mig!!! Derfor stopper jeg ikke her.... der er mere....

Udover det jeg allerede har nævnt er der også. Jeg nævner, i uvilkårlig rækkefølge, de ting jeg også skal i løbet af de næste par uger.
Jeg skal lave alle de "daglige lektier", skrive en rapport omhandlende kulturkonflikt på 3-4 sider til på torsdag, vaske tøj, besøge min familie, spise, sove og nå mindst to til tre gange at drikke mig i hegnet. Og så er der arbejde ca 15 timer om ugen, et utal af forskellige serier i tv, fodboldkampe og andet der fylder op i skemaet. Ikke mindst min dejlige kæreste, som i dag finder sig i at fejre sin fødselsdag, alene på sofaen...

Hey -hvornår er det, at jeg skal nå at ha' et liv?

Ingen kommentarer: