mandag den 25. juni 2007

justin

Lørdag kl. 18.00 lækker middag i parken med veninde. Drikker 1 flaske hvidvin.

kl. 21.00 Justin i parken. Bestiller double gin

kl. 22.30 3 små grå (shots) og en enkel gin

kl. 23.30 ringer til kæresten - kan umiddelbart ikke forstå ham eller er det omvendt

kl. 23.30 forlader parken. Sidder 5 minutter efter i taxa med nedrullede vinduer og en råbende taxachauffør "hvis du skal brække dig bliver jeg nødt til at trække 500 kr på dit dankort"

kl. 23.45 kæreste udleverer et styk fakta indkøbspose og forklarer sine venner, som han taler med over Skype, at jeg har en det en smule dårligt.

kl. 23.59 har egentlig ret ondt af mig selv, men er for fuld til at kommunikere det til kæreste, som i øvrigt er pænt ligeglad.

Søndag kl. 08.00 vågner - er stadig iført strømpebukser og bh og har ingen ide om hvor jeg er... (er dog hjemme)

kl. 08.05 sidder i sofa stadig iført strømpebukser med cigarethul og utrolig sorte rander. Gennemgår de snapshots jeg kan huske fra dagen før. Er lykkelig. Det var en utrolig vellykket aften.

Eneste ulempe er, at jeg hver gang jeg hører en justin sang, har en utrolig ubehagelig smag af små grå i munden.

1 kommentar:

Louise Dalskov sagde ...

Den aften virker sjovt nok meget bekendt...

Kl. 18: Middag hos veninde
Kl. 21.30: Justin (hot, hot, hot)
Kl. 00.30: Øl i kollegiebar
Kl. 2.30: Shots i kollegiebar
Kl. 3.30: Cigaretter i kollegiebar
KL. 4.15: Det bliver lyst udenfor
Kl. 5.15: Hjemme og døden nær!
Nu (mandag kl 12.30): Stadig i knæ

Skriver dette som kommentar til din blog - og prøver så at være mere cool og tjekket i egen blog.

Kys fra Louise